Postat: 2010-09-18 | Tid: 16:31:49
Idag har jag tvättat, städat huset och även sorterat och rensat Alvas kläder. Blev två ica-kassar med stl.86 och där omkring.. Pust! Peter har varit iväg och jobbat halva dagen, men nu är han hemma och röjer i förrådet ute på tomten, så det är lite höststädning på G helt enkelt. Men ändå en laid back och skön dag. :)

Jag har även varit iväg med pantburkar (äntligen!) och handlat mat. Och när Alva sov tog jag en lång härlig dusch med lite peeling, hårinpackning osv. Behövde en liten stund för mig själv.. Och nu håller maten på att laga sig själv medan jag bloggar lite, det doftar såååå otroligt gott i huset nu! Idag blir det nämligen kreolsk gryta som jag bloggat om tidigare. En stor favvo här hemma, som det mesta som är supergott och lättlagat. ;)

Men nu tror jag riset är klart så nu ska jag ta och få barnen att hjälpa mig duka och få i oss lite käk. :) GÖTT!

Tags:  
3 kommentarer
Från: Marie
Postat: 2010-09-28 | Tid: 20:09:35
Hejsan!

Förut hade du en räknare på din blogg. Där den räknade ner hur lång tid det var kvar tills ni gifte er.

Vart hittade du den räknaren? Tänkte starta en blogg och vill då ha en sån.

Vore tacksam för svar!



Mvh / Marie
Från: Lina
Postat: 2010-10-01 | Tid: 09:26:46
Hej!

Ja du, jag gjorde inte hemsidan själv utan en kompis syster fixade den åt mig,så jag vet faktiskt inte hur hon gjorde tyvärr. Men hoppas du hittar något liknande. :)

/Lina

URL: http://linalottan.blogg.se/
Från: Emelie
Postat: 2011-05-08 | Tid: 11:46:06
Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback