Postat: 2010-09-07 | Tid: 07:50:46
Godmorgon Sverige. I natt har jag faktiskt fått sova! Hostan gav med sig lite, men nu på morgonen kom den tillbaka i full bravur, men det verkar ju vara på bättringsvägen iaf! "Peppar peppar*

Idag ska jag ta ett mindre kraftryck mellan honungsvattnet och medicinen, jag vill byta gardiner och småprylar i kök/vardagsrum, har haft limegrönt sen i våras och sen har det inte blivit av... Nu känner jag att det är dags för höstigt lila. ;) Hihi, nej jag är inte less på lila efter bröllopet, nu mer än nånsin är det min absoluta favoritfärg. ♥ Gärna mustigt plommonlila, det tycker jag om. Och jag kommer bli vansinnig om jag ska ligga hemma och inte göra ett dyft, så en liiiiten färgförändring ska jag göra iaf. 


          
                       Ute vid entrén ligger fina lilla stenen från Åhlens. :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback