Postat: 2010-09-02 | Tid: 12:23:45

Host host host, så låter det här hemma nu... Jag verkar ha åkt på en förkylning, så idag är jag hemma från jobbet och är allmänt rastlös... Har så mycket jag vill göra men det får vackert vänta... Tror jag fick hostan efter att ha röjt i trädgården i helgen.. Beskar våra två äppelträd och det började regna. Men eftersom Alva sov middag och jag bara hade den tiden på mig så fortsatte jag... Kanske blev lite mycket, men men, fina träd blev det iaf! ;)

Har tänkt ta itu med den här bloggen igen också, behöver ju inte vara en bakvänd nedräkning efter bröllopet längre direkt, och massa småjox. Har märkt att jag fortfarande har en del besökare, men tror ni mest huserar i gamla bröllopsrelaterade inlägg som man halkar in på via Google t.ex.. :) Men ändå, skulle ju va kul att fortsätta och ändå ha kvar bröllopsgrejerna, kanske i olika mappar för att förenkla lite... Mmm, får väl se när det blir av. ;)

Annars rullar det på här hemma. :) Altanen börjar bli klar (-lagom till vintern, hehe... Familjen Tvärtemot..), Neas rum likaså, har en fondvägg kvar bara och så ska dörren färdigmålas. Ska lägga ut lite före/efter-bilder när det är klart. Men som sagt, nu ska jag INTE sätta igång med nått, hur rastlös jag än är.... Hostar som en tok bara jag pratar i telen i 1 min eller som när jag försökte städa lite... Så nix, nu är det framstupa sidoläge framför tv en stund medan barnen springer av sig lite på dagis/skolan. :)

Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback