Postat: 2010-01-22 | Tid: 10:11:56

Ja men hallå i stugan!

Kolla in dessa coola inbjudningskort!!! Ja men det här måste jag ju klura ut hur jag ska få in i bröllopet ju! Som vanligt snubblade jag över dessa när jag googlade på lite pyssel-projekt. (Som om jag behövde något mer....)



Och så svarskorten då!


Bilderna hittade jag på flickr.com

Hur kul var det inte? Och man måste ju inte gå till en foto-automat egentligen. En kamera i ett hörn hemma med en kompis till hjälp skulle ju funka kanon. Och ett bildprogram i datorn! Vill haaaa!!! Mmm.. Detta måste undersökas, ska kolla med syster-yster om är ansvarig för våra inbjudningar som redan är hemlighetsstämplade och inte speciellt traditionella. ;) Går säkert att få med lite foton inspirerat från detta.

Det roliga är vi tidigare sett ett tackkort som vi inspirerats av och som vi tänkt göra en egen variant utav.

Nämligen att be fotografen på bröllopet att ta några kort där vi håller i var sin skylt med orden "Tack" och "så mycket" eller dylikt. Såhär ungefär, fast kanske inte lika traditionellt som dessa. ;)



Läs mer om hur brudparet gjorde HÄR.
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback