Postat: 2010-09-04 | Tid: 11:55:00
Då har jag fått en alldeles ny design av min käraste Johanna! :) Tack så hemskt mycket gumman!!! ♥ Jag är helnöjd!

Vågar inte försöka ändra nått själv längre... ;) Blir alltid så knepigt när en annan är inne och bökar i html-koderna... ;) Tycker det är kul, men skulle behöva gå en kurs eller två för jag blir ju vansinnig när saker lägger sig helt fel eftersom jag inte riktigt vet vad jag pysslar med utan mest chansar. Hehe...

Men men, nu har jag en ny fin design så tack så mycket vännen min! Johanna bloggar också, kika gärna in till henne via länken, alltid lika inspirerande! :) Snart byter hon blogg-adress men än så länge ska länken funka iaf. :)

Idag är jag fortfarande hemma, sjuk och hostig... :P Håller på att radera grejer från min smyckessida, har nu bestämt mig för att fortsättningsvis bara göra smycken i äkta silver, och lägga ner de pläterade smyckena... Det tar helt enkelt för mycket tid att greja med det... Man måste lära sig att rensa i allt man har att göra, och jag känner att med två barn, hus och heltidsjobb så räcker det fint att göra smycken ibland, när inspirationen faller på, men inte för ofta, måste få vara ledig och ha tid för familjen och mig själv också. :)

Ska försöka ta tag i att göra fler val i menyn här i bloggen också, och försöka lägga om inläggen så det lättare går att hitta allt. Synd att man inte kan tagga ett inlägg i fler än en kategori.. Har sett det på andra bloggar men här verkar det inte gå... :P 

Ja, det var allt för stunden, bjuder på några smyckesbilder i brist på annat. :) Se mer på hemsidan om ni vill.

                                        
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback