Postat: 2010-09-29 | Tid: 10:35:51
Jo men jag måste ju bara visa nytillskottet som jag grejat till min kära frisör Carro!

Brett (ca 4 cm) svart läderarmband med tryckknappar på undersidan, och en silverbricka med hennes dotters namn på! Blev riktigt nöjd!:) Man kan såklart sätta på fler än en bricka med namn/ord på också. :) 

Är liiite osäker på om tryckknapparna är ett bra alternativ för nickelallergiker..? Stod ingenting om det på förpackningen, men de är gjorda av rostfritt stål om jag minns rätt, kanske ska köpa sån "allergy shield" (typ genomskinligt nagellack fast bättre) och pensla på ifall att..? Eller ha lädersnoddar för knytning som alternativ..

Men ja såhär ser det ut! :)

  

 

Se mer på min lilla hemsida! NU ska jag stänga ner datorn innan jag fastnar igen! ;)
Tags:  
1 kommentarer
Från: Johan
Postat: 2010-10-20 | Tid: 19:10:10
Hej Lina:)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två gratis trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på internet och hur man undviker problem på nätet, vilket är kunskap som många behöver. Allt du behöver göra är att länka våran sajt, www.mjukvara.se, på din blogg och som tack får du en gratis trisslott.

Så här gör du för att länka:

http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/

Tack på förhand:)

Vi hörs,

Johan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback