Postat: 2010-09-13 | Tid: 22:08:09

Ja, nu är det officiellt... JAG ÄR TANT! Jädrans puckon som inte har reflexer på sig!!! Grrr... Är så in åt h-vete svårt att se gående när man sitter i bilen och det är mörkt ute och de dessutom har mörka kläder...

Hur svårt är det att kränga på en reflex...? Vet inte hur många jag höll på att meja ner nu på vägen hem från jobbet... Får ju sitta med mina data-slitna korpgluggar på helspänn halva vägen hem.. Började bara 5 min från jobbets parkering, och avslutades några hundra meter hemifrån med två galna svartklädda tonåringar på en cykel halvägs ute på vägen, när det finns en cykelväg PRECIS bredvid.... Gaaah!

Så ja, jag är tantförklarad och gammal nått så in i grönjävla... Suck.. ;) SÅ TA PÅ ER EN JÄKLARNS REFLEX FÖR BÖFELEN... ;p Nu ska PRO-tanten gå o sova.... Klockan är ju redan 22... ;) Tihi!

Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback