Postat: 2010-05-25 | Tid: 11:45:40

Igår kväll ringde min väns syster, som ska fixa maten/serveringen på bröllopet, och var tyvärr tvungen att avboka. Detta pga av deras mamma är jättesjuk, sjukhuset meddelade igår att de har "hittat" cancer-metastaser i hela kroppen på henne och vet inte hur det ska gå eller om det finns något att göra... :(

Är så ledsen för deras skull... Jag har känt deras mamma sen jag var liten och hon har varit dålig länge, men inte såhär.. :( Känner med dem och kan inte ens tänka mig vad de går igenom. Varma kramar till er, och ni finns i mina tankar. ♥

Angående maten till bröllopet så fixar det sig säkert i alla fall. Känns som ett mycket litet problem i jämförelse. Man fick sig en rejäl tankeställare på vad som verkligen är viktigt i livet... Får tänka om och tänka nytt bara. Catering blir alldeles för dyrt för oss, så antingen drar vi ihop våra föräldrar och vänner och lagar maten i förväg själva, eller så kan det lösa sig på andra sätt, inget klart ännu. Serveringspersonal har min vän och toastmadame Helen några kontakter på så det verkar ordna sig ändå.

Ta hand om era nära och kära! ♥

Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback