Postat: 2010-05-01 | Tid: 08:36:37

Snubblade över en amerikansk blogg för ett tag sedan, ruffledblogg.com, där de gjort bordsnummer-tavlor och / eller meny-tavlor av IKEAs ram TOLSBY som är dubbelsidig och kostar 9 kr.

Smart och billigt, man kan skriva ut papper själv från datorn. :) Då den är dubbelsidig har den plats för två bilder och kan ses från båda hållen. Man kan säkert göra tusen saker till utöver bordsnummer, t.ex. ha fina kärlekscitat i dem, eller ställa några vid buffén och presentera de olika rätterna på så sätt, vid baren som drink-meny osv osv. :)

 

 

Klicka på bilderna eller på följande länk för att komma till RuffledBlog.com, där kan man även ladda ner en zip-fil med blomsterramen som de använt ovan.
Tags:  
3 kommentarer
Från: Magda
Postat: 2010-05-02 | Tid: 14:03:26
Vilken bra idé! Tack för tipset! Måste säga att din blogg verkligen är inspirerande, kul att titta hit :) Mitt och min blivandes bröllop är i augusti.
Från: Veronica
Postat: 2010-05-03 | Tid: 19:50:20
Hej!

Hur har du skaffat den där nedräknaren till ditt bröllop? Jag har letat överallt känns det som, men dem är antingen för stora eller innehåller reklam... Har du gjort den själv?

Kan man kanske få HTML koden? :)

MVH; Veronica
Från: Lina
Postat: 2010-05-06 | Tid: 08:37:56
Hej Veronica! Räknaren är gjord av en kompis syster som har fixat bloggens utseende rent allmänt, så jag vet tyvärr inte hur hon gjort eller vart hon hämtat den ifrån. Är kass på koder själv.;) Ha det så bra! /Lina

URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback