Postat: 2010-05-21 | Tid: 19:15:45
Sitter på jobbet och har rast, passade på att kika på tidningarna och fastnade på rubrikerna om det kungliga bröllopet som går av stapeln på samma dag som mitt eget. (Helt oplanerat dock)

Shit, det är inte långt kvar nu! Och känslo-människa som jag är så kommer tårarna och klumpen i halsen bara jag föreställer mig dagen. :) Glada känslor såklart, men hur jag ska hålla mig från att grina som Lille Skutt blir svårt att komma ifrån.. ;) Kära tärnan Sofia kommer nog få ha ett badlakan till hands... Snart blir jag ju FRU till min älskade karl! Det är stort, och det är alldeles alldeles underbart! :D

Tags:  
2 kommentarer
Från: En blivande brud...
Postat: 2010-05-24 | Tid: 08:04:53
Åh, jag är likadan just nu...12 dagar kvar och jag kan inte fatta det....Alldeles, alldeles underbart så klart...Men, grinandet kommer nog inte jag heller ifrån...vattenfast mascara den dagen är givet...;)

URL: http://hemligblivandebrud.blogg.se/
Från: helen
Postat: 2010-05-24 | Tid: 13:39:20
men lilla vännen min då...det är ju tur att man blir vackrare av tårar om det nu är möjligt att du skulle kunna bli vackrare än vad du redan är...love you my friend!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback