Postat: 2010-05-11 | Tid: 16:57:11
Har inte tid att blogga nu, sorry! Är tusen saker att fixa, men tänkte iaf lägga ut en bild på mina ljuslila skor! 5 cm klackhöjd, från Matildas fest. Jättesköna, och bra pris! 450 kr + frakt på 60 kr. Löövely!



Blev lite dålig bild, men men.. Just den här modellen heter A0780 och alla skor går att få i massa olika färger, bredd, storlek och klackhöjd. Men just nu tog de inte emot fler beställningar såg jag.. Vi hade ju tänkt beställa brudtärnan Sofias skor därifrån också, men tji fick vi.. Får tänka om! :)

Nu ska jag hämta barnen på dagis och laga middag, så får vi se om jag hinner blogga mer senare, hinner ingenting nu ju! Tiden bara rinner iväg!
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback