Postat: 2010-05-05 | Tid: 17:01:26

För några dagar sen kom det en bok i posten! Det hela började med at¨t jag fick ett mail av en förläggare som frågade om jag ville få ett läs-ex av Christin Blombergs nya bok "Bröllopsfesten". Tack sa jag och nu ligger den så fint på nattduksbordet och bläddras flitigt i på kvällarna. Riktigt bra bok, nu är jag ju i sluttampen så en del kapitel som inbjudningar osv är ju lite sent för mig, men ändå inspirerande. Många tips och idéer och listor. Älskar checklistor. Mår så bra när jag får "kryssa i och bocka av" saker, rensar lixom huvudet genom att sätta det på pränt istället. :)


                                         

Hon har även en blogg som är riktigt bra; Bröllopsfesten.se, massor av bra tips och recept. Såg nyss en tårta där som man blev kär i, med svartvinbärsmousse! = LILA! hehe... :) 

Ska försöka hinna lägga in mer bilder senare på bl.a pysselkvällen, men även mina skor som kommit (superfina!) men nu ska jag laga mat för jag är döhungrig. Idag blir det en mycket kulinarisk upplevelse á la vanlig arbetsdag... Spaghetti med köttfärssås... ;) Nej jag är inte alls ironisk.. Hihi... 
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback