Postat: 2010-03-30 | Tid: 21:12:53

Hej och hå vad jag har stressat dessa senaste två dagarna... Men nu jäklar i min låda är jag glad som en lärka igen. :)

Idag har två stora problem blivit lösta! Problem numero 1:

Inbjudningskorten är utskrivna, stämplade, embossade, utskurna, packade, frankerade, adresserade, grejade, mojade och donade och vända upp och ner och bak och fram (känns det som)... Och framför allt;

-DE ÄR POSTADE!!!!

Åh vad skönt det känns, nu är de på vääääääääg! Jag fick dock åka hem från jobbet i stan (slutade först 18.00) och frankera allting, samt skriva de sista adresserna, -vända med bilen och åka 1,5 mil in till stan och postterminalen igen där de tömmer brevlådorna vid 20.00, men nu så... Pust...

Och klänningen har kommit! :) Finally... Har tagit upp den ur kartongen och allt ser bra ut, men denna gång väntar jag med uttalandet tills jag provat den... ;) Ska förhoppningsvis in till kära vännen Helen imorrn kväll och prova. 

Och problem numero 2:
 
Igår kväll pratade jag med Wangi, -en av mina äldsta käraste barndomsvänner, om problemet med solist till kyrkan, och kommer på när jag beklagar mig att; Nämen vänta nu, DU sjunger ju! Och pluggar musik i grannstaden! Hallå Lina, vart har du haft huvudet nånstans..? Har haft så mycket annat att tanken inte slagit mig att fråga henne.. Skämmes! Efter vi pratat klart så mailade jag henne länkar till låtarna vi vill ha och JAAAA! Hon vill sjunga dem!!! Jag är så lycklig, det betyder så oerhört mycket att hon vill göra det! Blir ju så mycket mer personligt. ♥  Dessa två låtar blir det i kyrkan:


           


            

Nu ska jag mysa md älsklingen i soffan och hoppas slippa drömma hela natten igen om inbjudningar... ;)
Tags:  
1 kommentarer
Från: Mia
Postat: 2010-03-30 | Tid: 22:43:29
Åh, vad härligt när det är skickat! Jag började med vårt festprogram idag, mycket pyssel men roligt. Det blir nog inte sååå pyssligt som det skulle kunna bli, jag ska försöka lägga band på mig själv så jag inte ligger sömnlös över även detta...



Kram

URL: http://muminmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback