Postat: 2010-03-02 | Tid: 18:49:00


Idag har det hänt en hel del i planerna!

Vi har ÄNTLIGEN beställt våra vigselringar! Yey! (Det blev en "White me a line" för mig och en vanlig bred titanring för Peter.) De blir klara i slutet av månaden nånting. Ska även lämna in våra förlovningsringar för upputsning, men det blir närmare vigseldatumet.

Och så har jag ju då även svängt förbi bussgods och hämtat upp våra frigolitbokstäver, och jag är toknöjd!!! Till och med min käre sambo var överraskad av hur bra de blev i verkligheten! 

Vi har då alltså beställt texten "Mr & Mrs + vårt efternamn". Tog ett kort på en del av texten.



Jag är impad över hur knivskarpa linjerna är och det kommer bli riktigt läckert!!! Dessa bokstäver kommer alltså att stå på honnörsbordet, uppepå vita dukar med lila löpare och lite blommor och ljus.



Närbild på &-tecknet.

Bokstäverna är från www.willemsreklam.se. Jag kollade med André som tillverkade våra bokstäver och fick att lägga ut hans mailadress;[email protected], om några fler är intresserade av att göra något liknande. Man måste då absolut inte ha "Mr & Mrs" utan kan ha sin helt egna text osv.

Vet dock inte vilken färg de ska målas i.. Fast Peter får sköta själva målningen, det är ju hans yrke. Hade tänkt mig svart, men vitt kanske blir snyggare? Lila känns overkill.. Vill ju inte att ALLT ska vara lila.. ;) Grått kanske, blir ju mjukare än svart.. Men vad tror ni, vilken färg blir bäst? Kommentera gärna!


Psst! Jag fick då idén från Qreate.se, där denna fina bild etsade sig fast på näthinnan. :)

                            

Tags:  
Trackback