Postat: 2010-03-08 | Tid: 20:04:44
Fick den här länken av min älskade lillasyster! Såhär vill jag ju också göra! Fast med en annan låt då såklart, men vilken är ju frågan..? Hmmm, kommer du på nån bra härlig låt man blir glad av? Hojta till!



Sååååå braaaaa!!!!!!

Imorrn ska jag iväg och kika på servetter med Mia och även in på Pappersgrossisten och fixa papper till alla trycksaker. Idag kom även det fina bandet till servettringarna med posten, har redan provgjort en och det var både enkelt och blev tokbra! Bilder kommer framöver. :) Jobbar ihjäl mig just nu, 6 av 7 dagar är jag på jobbet denna vecka, så nu ska jag snart gå och lägga mig, och få ännu natt med dålig sömn då minstingen är hostig. :P Men men, what to do?

Lillasyster har även lovat att inbjudningarna ska vara klara om två veckor, så då ska de fort som f-n ut med posten till släkt och vänner, SEN ska jag berätta hemligheterna runt inbjudningarna. ;)

Oh, och så har jag skrivit ut pappret för hindersprövning idag, men missade att man även ska fylla i en blankett om Efternamn, så jag ska fixa den imorgon och posta samtidigt. :)

DET HÄNDER GREJER!!! Yey!
Tags:  
1 kommentarer
Från: bettertogether
Postat: 2010-03-08 | Tid: 21:21:47
Jag tror jag föreslog samma låt senast du ville ha tips ;) Black eyed peas -I've got a feeling

URL: http://bettertogethers.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback