Postat: 2010-03-26 | Tid: 09:12:11


Har precis kommit till jobbet, alldeles för tidigt, så jag hinner ju skriva en liten update. :) Igår beställde jag frimärken från Posten.se, blev tipsad av en Sofia i en kommentar här på bloggen om att Posten släppt nya frimärken med ringar på! Passar ju perfekt. :) Bra att gifta sig samma år som kronprinsessan, hehe..


 


Så nu ska de komma på ca 3 arbetsdagar, hoppas det stämmer nu, för då ska de klistras på och inbjudningarna skickas på studs!

Något annat som skulle anlända på 3 arbetsdagar var min nya brudklänning men icke.... Den ska komma fram idag enligt Zelini som jag köpte den ifrån, 8 arbetsdagar senare. What to do.. Jag jobbar delat pass idag så det blir stressigt som fasen när jag slutar, 12.45, då jag måste fara 1,5 mil hem till ICA, och HOPPAS att jag fått en sms-avi då och att det går att hämta ut klännngen före kl.16-17 som det ibland står.. Sen in 1,5 mil till stan igen, hitta parkering och springa in till sömmerskan där jag ska vara strax efter kl.13... Pust... Annars får jag boka om tiden, -igen.. Sen börjar jag vid 15-tiden igen och jobbar till kvällskvisten. :)

Imorrn ska vi fira pappa och hans sambo Mia, ska bli superkul att träffa dem och syskonen, har meckat med mitt schema så jag blev ledig, men fick istället jobba förra lördagen och denna söndagen, men skönt att det gick att fixa iallafall. :) Ser fram emot det.

Förhoppningsvis ska Peter och hans kompis Robert börja fixa Alvas rum på söndag, det är just nu vårat "skrotrum" med alla möjliga prylar i... Väggarna, golvet och taket ser hemska ut då det förut varit ett kök á la 60-tal där, och när vi flyttade in så rev vi ut allt gammalt jox men ihar då nte hunnit längre. -Men nu så! Hon behöver verkligen ett eget rum nu, fyller ju 2 år snart! Och vi är mer än less på att hon sover i vårt rum, då iaf jag vaknar av minsta lilla ljud..

Näe, nu är det dags att börja jobba! :)

 

Tags:  
3 kommentarer
Från: Sandra
Postat: 2010-03-26 | Tid: 10:10:24
Jag brukar alltid hämta ut mina paket tidigare, även om det står efter 17 så det borde nog funka för dig med! :)

URL: http://fenixcharisma.blogg.se/
Från: caroline
Postat: 2010-03-26 | Tid: 10:21:24
Superfina frimärken! Vi har redan skickat ut våra inbjudningar med pussfrimärken på, men dessa känns mer klassiska. Hoppas klänningen dyker upp nurå :)

URL: http://carline.webblogg.se/
Från: Sofia
Postat: 2010-03-31 | Tid: 12:47:45
Kul att du gillade mitt tips ang frimärkena! Vi köpte också dom och idag ska jag lägga på alla inbjudningar på brevlådan...SPÄNNANDE! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback