Postat: 2010-06-05 | Tid: 12:20:27
På mors dag den 30 maj gick min kära barndomsvän Wangis mamma bort... :( Jag känner med henne och kan inte föreställa mig vad hon går igenom just nu.. Du finns i mina tankar mitt gryn! ♥

Wangi ska ju sjunga två låtar i kyrkan på mitt bröllop, och hon är så otroligt duktig och har en fantastisk röst! Måste få visa ett klipp där hon och Jonathan (som ska spela elgitarr till in -och utgångsmusiken under vigseln) framför två låtar tillägnade deras mammor, låt nummer två börjar ca halvvägs in i klippet och den har de skrivit själva! Jag grät som Lille Skutt åter igen...




Tags:  
1 kommentarer
Från: grynet!
Postat: 2010-07-01 | Tid: 00:36:44
tack min fina lina!!

tack för en fantastisk fest! ni är såååå otroligt vackra!

vill bara påpeka att båda låtarna är självskrivna då då!! hahaha

löööv ya min lilla msula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback