Postat: 2010-06-21 | Tid: 10:32:54

Åh vilken fantastisk dag!!! Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv! :) Allt var perfekt, det enda tråkiga var att det gick så fort och att dagen tog slut. Men det var underbart från tidig morgon till sena kvällen. Är alldeles pirrig i kroppen fortfarande!

Fotografen Jonas tog så fina bilder, ska länka till hans sida så snart som möjligt för mer bilder, men så länge får ni nöja er med några få som syrran tog med vår kamera!

Det är ju måndag och jag jobbar som vanligt igen, så jag hinner inte skriva någon mer utförlig berättelse om dagen just nu, men det kommer, jag lovar!

Många kramar till er alla, från en lycklig nybliven fru! ♥


Här avger vi våra löften och byter ringar! :)



Möter släkt och vänner på kyrktrappan, de hade ordnat med en fin utgång á la målarfamilj! ;) Hihi!!!



Vår minsta lilla maräng!!! ♥ ♥ ♥



Världens lyckligaste par!



PUSS mitt älskade allt!!! ♥ ♥ ♥

Tags:  
3 kommentarer
Från: Emma
Postat: 2010-06-21 | Tid: 13:18:29
Hej Lina,



Å Grattis till er 2!! Jag är en som har följt dig i dina förberedelser anonymt, efter att ha hittat dig på BT. Jag gifter mig själv den 4 september i Lögdö kyrka.

Ville bara säga Grattis!
Från: Pernilla
Postat: 2010-06-21 | Tid: 18:43:20
Vad kul att några av bilderna jag tog mellan tårarna blev bra!! =) Är så lycklig för er skull och det var verkligen en oförglömlig dag!! Längtar efter att se Jonas bilder med! Puss puss puss
Från: Jennica
Postat: 2011-01-21 | Tid: 22:12:42
Åh, vart har ni hittat den underbara klänningen er lilla maräng har på sig! Skulle passa så himla bra med något liknande till våra flickor när det är vår tur.. Stort grattis till er så här i efterhand! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback