Postat: 2010-01-07 | Tid: 14:14:19


För några år sedan fick jag ett jättefint lila Kosta Boda glashjärta av min mamma, det är ca 8 cm stort. Min syster fick ett likadant, och jag tänkte att jag ska låna syrrans glashjärta och ha dem på middagsbordet på bröllopet. Tror det blir fint med ett lila glashjärta på varje sida av brudbuketten. :)






Har varit väldigt rädd om hjärtat (långt från barnens små teleskop-armar..) då jag tyckt det varit fint, och nu såg jag på ArtGlassVista att de kostar över 800 kr styck! Hej och hå, hade ingen aning om att de var så dyra..

Så nu vet jag inte om jag vågar ha dem på bordet då kanske..? Tänk om någon överförfriskad gäst (eller jag för den delen) råkar sopa ner dem i golvet? Eller tusen andra saker.. Men jag ville gärna ha dem med just för att det var lila hjärtan, det är en gåva från mamsen och ja, för de är sååå fina dekorationer! :) Hmm, får filura på det och se om jag kan lägga över ansvaret på min kära vän Helen eller brudtärnan Fia att se till att de packas ner i säkert förvar på kvällen eller efter middagen är klar. Vill inte att de ska ligga där över natten till städningen dagen efter..

Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback