Postat: 2010-02-10 | Tid: 09:19:49

Igår började nya jobbet på Eniro på allvar, så nu blir det nog rätt lugnt på bloggfronten nån vecka, tills man installerat sig och orkar göra annat än att däcka när man kommer hem.. Igår snurrade det kortkommandon i huvudet på mig, tror inte jag somnade förrän halv ett på natten... Massa ctrl + alt + F12, shift + F7 osv som dansade framför ögonen. ;) Men utbildningen är rolig och jobbet verkar riktigt skoj! Men mycket info som ska präntas in.

Igår jobbade jag 13.30 - 22.00, och idag från 13.00 - 21.30. Innan dess ska jag lämna barnen på dagis snart, så de inte kommer mitt i lunchen, sen in och fika med vännen Mia i stan, handla lite grejer (behöver en liten "sopborste" till bilen! Jäkla snö!) och även fixa nån mat att ta med till jobbet.

Nån som har bra recept på enkla men goda maträtter man kan göra storkok på? Måste börja fixa matlåda! :) Tipsa gärna med en kommentar!


Ha det gott så länge! ♥
Tags:  
2 kommentarer
Från: bettertogether
Postat: 2010-02-10 | Tid: 19:46:10
Du bär väl en såndär gul dräkt då när du jobbar på eniro?! ;)

URL: http://bettertogethers.wordpress.com
Från: Lina
Postat: 2010-02-12 | Tid: 17:19:07
Ja för bövelen! ;)

URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback