Postat: 2010-04-15 | Tid: 13:51:02

Måste ju lägga ut en av mina favoritlåtar som jag älskar så högt! Tårarna rinner och jag får gåshud varje gång jag hör den... Undrar om man kan ha den i kyrkan också...

             

Oj oj oj... Tycker den är så fin.. Och Arn böckerna är stora favoriter för Peter så den får dubbel betydelse.

Idag har jag varit hos världens bästa frisör Carro och testat brudfrisyr en snabbis. Tog inga kort tyvärr men det kommer jag hinna senare. Nu var det mest för att kolla så att vi är har samma "vision" så att säga, och det kommer bli sjukt bra! Blir en mjuk "knut" i nacken, med mycket lockar, ordet "ljuvligt" passar nog bäst att beskriva den med. I kyrkan får nog slöjan hänga med, men sen tar vi av den till festen. På ena sidan, bakom örat vid nacken kommer vi att fästa lite hårnålar med vita pärlor och en eller tre lilatonade liljor. Jag kände mig som en prinsessa fast man satt i jeans och vitt linne. ;) Haha!

Nej, nu ska jag äta lite och försöka sova en stund.. Jobbar till 00.45 i natt... Urk..
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback