Postat: 2010-04-08 | Tid: 10:37:14
Hahahaha, åh jag sitter och skrattar så jag tror huvudet sprängs ännu mer... Hej och hå.. Men jag ska ta det från början. :)

För bra länge sedan så såg vi en reklam på TV som var så jäkla rolig, men jag mindes inte vad det var reklam för eller vilket land osv.. Men nu idag satt jag i soffan och slötittade på Dr Phil på norska TV3 och där är den ju! Det var reklam för norska tidningen VG och såklart hittade jag den nu på Youtube. :) I love it!



Har varit hemma och varit sjuk idag, och likaså igår... (Så det blev ingen konsert för mig... Peter gick och det var tydligen tokbra iaf.)

Fick precis höra av min kära vän Linda att det jag tydligen kallas för "Höstsjuka", ja det är ju typiskt mig att få det på våren då.... ;P Som vuxen kan man då alltså få en fruktansvärd huvudvärk samt feber i 3 dagar, barn verkar få blåsor men sådana har jag icke. Börjar bli bättre nu iaf.
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback