Postat: 2010-04-27 | Tid: 07:12:07
I lördags var jag hos kära Johanna mellan två jobb-pass och fixade mina naglar! Blev jättebra, men vi hade lite för lite tid på oss så jag förstörde tyvärr lacket här och var på väg tillbaka till jobbet.. Nästa gång ska jag inte ha en tidsgräns... Blev en naturlig fransk manikyr, tycker det är snyggast! På bröllopet kanske vi ev. klistrar dit små kristaller eller nått litet per nagel, får se vad det blir. :)

                       

Fick lite käk hos Johanna också, medan Johanna själv filade och grejade med en hand så fick hennes man Alex vika ihop en tacos åt mig som jag försökte peta i mig med en hand och så ställde han fram sprite i ett glas, -med sugrör. Haha! Och det behövdes ju! Hihi, kul hade vi iallafall! :) Umgås alldeles för sällan, men det blir ju så när man har fullt upp båda två. Johannas blogg kan ni följa här, -en fantastisk tjej med 3 fina barn som bloggar om sin vardag och även om sonen Adrians diabetes. Under fliken Diabetes berättar hon om dagen de fick veta, jag gråter varje gång.. De gör ett fantastiskt jobb som föräldrar, love you babe! ♥ 

Och i söndags kom vår DJ Hans och pratade musik med oss, vi diskuterade låtar, artister, vår musiksmak osv. Han hade bra idéer och förklarade suveränt, tror det kommer bli kalasbra. Vi kommer blanda massor av stilar, så att alla får lite av sin egen musiksmak. Han frågade även hur vi ville att han skulle hantera låtönskningar, om vi hade några låtar/artister som vi absolut INTE ville ha med på kvällen osv. Ja men mycket bra diskussion och det känns skönt som f-n att släppa den biten. :)

Imorrn ska jag till grannstaden och hämta våra ringar och passa på att hälsa på min kära vän Wangi! Hon ska ju sjunga i kyrkan så vi ska lyssna lite på det men framför allt bara umgås, var så länge sen!

Men nu måste jag skynda mig till jobbet! :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback