Postat: 2010-04-06 | Tid: 08:23:29
Då var man hemma igen efter en überschön påskhelg i fjällen med familjen. Strålande sol och en skön grop i snön med ett liggunderlag och en kaffe. Lööööövley! Fast jag kan ju räkna stunderna jag satt, blir inte så mycket med två barn, men när Alva sov middag och Peter lärde Nea åka slalom så passade jag på.. Hehe.. :) Men röda kinder fick man allt. Fast jag får sällan färg i ansiktet, verkar ha samma pigment där som på handflatorna...alltså nada. ;)

Idag ska jag in till sömmerskan med klänningen, får se om tidningsfotografen dyker upp med och tar mer bilder till repotaget de ville ha med oss i, men huvudsaken är att jag får prata med sömmerskan och höra att det jag vill ska fixas går att fixa. Jobbar mellan 17-22 ikväll så jag tänkte hinna stöka undan lite grejer innan dess.

Imorrn flyger Nea till mormor i Göteborg, alldeles själv. :) Stortjejen min. ♥ Hon ska stanna där tills på måndag. Hon fyller ju 6 år nu i juni, men från att man är 5 får man flyga "själv" dvs utan föräldrar, men med flygvärdinna/markpersonal som "vallar" dem tills de är framme. Kommer säkerligen gå tokbra, hon pratar inte om annat. :) Jag åkte så mellan mamma och pappa när jag var liten jag med, från att jag var 5 tills jag fyllde 12 tror jag det var. Var alltid lika spännande. :)

Och imorrn kväll kommer pappa hit och sitter "barnvakt" åt Alva, hon kommer sova då men iaf. :) Vi ska iväg med svärisarna på konsert; "A night at the opera" -en hyllning till Queen. Ska bli kul att få komma iväg på nått skoj!

Inbjudningarna har nu skickats ut och några har redan ringt oss och tackat för den roliga inbjudan samt tackat ja, får väl se om alla "osar" i tid, har själv varit jättedålig på det innan, först nu man fattar att jaha, brudparet sitter ju lixom och "väntar" på svar för att kunna göra klart allting med bordsplacering osv... Man borde egentligen bara bjuda in folk som redan gift sig en gång och förstår vad mycket som ska fixas.. ;) Nej då, det löser sig säkert.

Jag ska lägga ut lite bilder på våra inbjudningar så snart som möjligt. :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback