Postat: 2010-04-24 | Tid: 08:03:49

...Sorry! Har varit dålig på att uppdatera mig på sistone! Har jobbat och stått i, har ju ett hus med en hörntomt som behöver lite TLC ( = Tender loving care) nu på vårkanten... Har klippt och räfsat och beskurit, och ändå har jag hur mycket som helst kvar. Har planterat några stackars penéer i en kruka också.. ;) Skulle även ha köpt häckplant nu i vår men det får vänta till nästa år, de tusenlapparna får gå till bröllopet detta år. ;)

Tycker tiden bara springer iväg... Vi jobbar vi ju båda och jag är mer än lagom förvirrad hälften av tiden... Jag hade så dåligt samvete för att Nea hade Mulle på dagis i torsdags vilket jag helt glömde bort... Skulle ju ta med hennes ryggsäck med vattenflaska och frukt... Oooops.. :( 

Och så skulle Alva ha med en lerkruka för de ska plantera popcorn, och dagispesonlaen påminde och påminde, till slut satte de en post it-lapp "Kom ihåg lerkrukan!" på Alvas hylla, och igår kom jag ihåg att ta med den... Suck...  Man får ju skämmas.... Men till mitt försvar så har jag en hel del i huvudet nu och den var ju redan lite möglig sen amningstiden, -hjärnan alltså.. ;) Och jag vet att jag är en bra mamma ändå, men man önskar ju att man var en riktig "supermom" ibland som balanserade allt som ska göras och bakar bullar kl.7 på söndag morgon. ;) Hehe....

Nej nu ska jag gå och duscha, börjar jobba snart och jobbar delat pass till 22.00 ikväll. Mitt på dagen ska jag till Johanna och testa göra naglarna till bröllopet. Och imorrn kväll efter jag jobbat klart så kommer vår DJ, Hans, hit och ska gå igenom lite musik med oss. :) Lovar uppdatera mera senare, på måndag kanske. :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback