Postat: 2009-10-15 | Tid: 09:28:43
Min lilla pluttiga Alva, som jag tyckte föddes i förgår har blivit stooooooor... Har fått besked om att vi fått plats på dagis för henne från den 11 januari, samma dagis som storasyter, så det är ju bra nyheter! Men thats it. Utöver att det är bra så sett så blir jag ändå lite gråtmild. Hon föddes ju för bövelen i förrgår! Ja bildligt talat alltså. ;)

Hon föddes den 9 maj 2008, så hon kommer vara över 1 1/2 år när hon börjar på dagis, men vart tog tiden vägen...? Tyckte jag var på förlossningen med jättemage och jätteont alldeles nyss, jag satt ju i sängen på patienthotellet och ammde henne för första gången igår och hon hade ju stl 50/56 i kläder bara alldeles nyss... :( Ska hela livet gå så här fort så är jag ju pensionär snart ju... Suck..

ja idag är jag lite deppig, för min "bebis" inte är bebis nått mer, hon är en knubbig, go och glad tjej med stark vilja, som drar ner blomkrukor, älskar att åka rutschkana och pratar för fullt. :) Hon är världens härligaste, och jag är så glad att jag får se båda flickorna växa upp och utvecklas, men det går bara så fort!
Vart är pausknappen lixom...?



Alva och jag, när hon var min lillskrotis. ;)


Alva ca 1 år, -testar om man kan få upp bildörren själv... :)


Nej, nu ska jag ta och duscha, och skölja bort känslan av att livet går för fort. ;)

I eftermiddag ska födelsemärket i ansiktet tas bort, håll tummarna att det blir schnyggt! :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback