Postat: 2009-11-14 | Tid: 20:20:23

I torsdags morse åkte vi ner till Stockholm jag och min älskade sambo! Han fyller ju 30 år i december, och i tidig present fick vi biljetter att se Eros Ramazotti i Globen utav hans föräldrar. :)

Den allra första CD-skivan Peter köpte var just av Eros Ramazotti. Ingen av oss är några extrema fans, men karln sjunger fantastiskt bra och det var en helt underbar kväll med många goa låtar och minnen därtill. :)

När vi så sitter där hand i hand mitt i Globen och lyssnar så börjar han sjunga en riktig favorit, och båda blev så glada! Var väldigt romantiskt. ♥ Då det är en duett trodde vi inte han skulle köra den. Det här är en av "våra" låtar och det var fantastiskt att få höra den live.

 

Han sjöng då utan Anstacia tyvärr, men hans doa-tjejer gjorde ett tokbra jobb med den stämman ändå. :)

Vi bodde på supermysigt hotell med trevlig personal, fina rum och god frukost. Och när vi åkte hem igår, fredags, så sa vi båda två att sånt här ska man göra oftare. En enda natt borta och man kände sig ändå så mycket mer utvilad! Man måste ju inte gå och se en världsartist på Globen varje gång, hihi!

I januari ska vi till Stockholm igen och se Hairspray med pappa och mina syskon. Tror faktiskt vi ska unna oss att bo på hotell igen då, även fast vi har släkt att bo hos. Är så skönt att få lyxa till det lite, så sällan som man kommer iväg när man har små barn. :)

Tags:  
2 kommentarer
Från: Johanna Småbarnsmamman
Postat: 2009-11-15 | Tid: 00:47:33
Åh jag håller med! Ni verkar ha haft en fantastisk helg! ;) Jag skulle absolut inte vilja byta med er.. ;P



Bo på hotell gör vi alldeles för sällan och bara frukosten brukar vara värt det! :D



Kramar

URL: http://johannajois.blogg.se/
Från: Johanna Småbarnsmamman
Postat: 2009-11-15 | Tid: 00:48:08
Förresten, hur går det med bilen??! Hoppas den är tillbaka och funkar som en klocka nu! :D

URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback