Postat: 2009-11-30 | Tid: 09:45:13
Idag är det prick 200 dagar kvar till dagen D.. Eller kanske man ska säga Dagen B istället..? ;) Ja i vilket fall så känns det bra, tror tiden kommer rusa fram från och med nu, och jag både hoppas och bävar för det... :)



Idag blir det fullt upp! Ska hjälpa vännen Helen att "homestyla" hennes killes lägenhet inför en potentiell köpare imorrn, de förhoppningsvis snart ska flytta ihop, om lägenhektsköp och sälj går som det ska. *peppar peppar*

Helens underbara blivande sambo är en kanonkille, med en lägenhet som dessvärre innehåller en hel del "fulfuru" för att citera Simon från "Simon & Tomas". ;) Hihi! Så vi ska göra en gemensam inredningsutryckning för att kanske kanske få upp priset lite mer. :) Ska bli skoj iallafall! Så hon kommer hit för att gå igenom mitt hem för diverse föremål och sen far vi förbi henne och tar med oss lite mer därifrån också.

Ska även flytta min TV då jag förhoppningsvis hittat en köpare på vår tv-bänk, om de kommer idag ska jag ut på IKEA så fort som möjligt och handla ny tv-bänk, det blir då en sån här!


Ett BONDE sideboard i vitt vitt vitt för 2495 pix. I like it! Varför? Jo...

1. Det är högt nog för att inte Alva ska kladda på allt man ställer ovanpå.
2. Vi kan ha ALLT (boxer, dvd-spelare, förstärkaren osv) BAKOM glasdörrarna och fjärren ska funka igenom glaset! Vi ska då ta bort täckskivan bak istället så att det inte blir för varmt där inne.
3. Dörrarna går att barnsäkra!!!

Mohahaha, snart lilla Alva så är loppet kört för dina små (men söta) kladdiga små fingrar och teleskoparmar! ;) Hehe.. Känner en härlig känsla av mamma-triumf just nu, hihi. ;)

Utöver det har det inte hänt så mycket, inte ens med bröllopsplanerna. Peter fyller ju 30 år snart, så just nu siktar vi på den festen. Men jag hoppas att min kära syster kommer upp hit från Sthlm snart så vi kan sätta igång med inbjudningarna. Det ska bli en riktig special men är tyvärr hemlighetsstämplat fram till nån gång i April kanske, när vi skickat ut dem med posten. :)
Tags:  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback