Postat: 2010-07-19 | Tid: 12:48:59

Hjälp vad grejer som ska gås igenom fortfarande.. Nu har jag petat igenom en del grejor och ska sälja följande så passa på att fynda inför ditt bröllop!



                                  
                                                                   Brudklänning SÅLD!

Brudklänning:
Jättefin NY brudklänning köpt på Zelini (webshoppen). Endast provad! Dock var den för stor för mig, är 1.60 cm lång och har stl xs/s i kläder. Denna skulle sitta som gjutet om man är ca stl M och har runt B-C eller större i kupstorlek. Superfin och "lätt" klänning!

Snörning i ryggen så storleken kan ändras över livet, vacker drapering och påsydda pärlor över livet. Tunnt organsatyg utanpå själva klänningstyget.

Underkjol ingår ej. Fler bilder kan mailas och även mått om så önskas. (Den var något lång på mig, men med underkjol och ev. klack bör man nog inte vara längre än 1.70 skulle jag tro. 


                              
                    Slöja 250 kr          Manchettknappar 250 kr   Plastrong + näsduk 150 kr SÅLD!

Slöja:
Blev aldrig att jag använde den, men den är superfin, en vit slöja i två lager tyll med enkel och stilren satinkant. Längden på lagren är ca 80 cm och det andra 65 cm. Man fäster slöjan med en silverfärgad kam som är fastsydd längst upp.

Manchettknappar:
Jättefina manchettknappar i silverfärgad metall med lila (plommonfärgade) swarovskikristaller. Aldrig använda pga av byte till en skjorta med knappar... Skickas i en fin svart ask i fuskläder" (om köparen vill ha asken alltså, annars utan). Kan skickas för portokostnad (max ca 50 kr.)

Plastrong + näsduk:
Plommonlila plastrong med tillhörande näsduk. Färdigknuten med inställningsbart band runt halsen. Jättefin, trust me I know! ;)



                                                           
                   BH, trosa + strumpeband 650 kr            Väska 300 kr inkl. frakt SÅLD!


Underklädes-set:

Jättefint set i färgen ivory. Axelbandslös BH med formpressade kupor i stl 75 B samt trosa i stl. 38 från Change, i 93% SILKE och 7% elastan, så det är kvalitetsunderkläder. Riktigt snygga! Aldrig använda, BHn är endast provad, alla lappar är kvar. (Jag gick ju ner i vikt och de blev för stora tyvärr...) Ingår även ett strumpeband i spets, färg ivory även där, med silikonband inuti.

Väska:
Min superfina och ovanliga brudväska av det svenska märket Fancy Fanny. Färgen är ivory i "rynkad" silke med rosa foder. Man öppnar väskan genom att vrida spännet, sen är det en dragkedja igenom hela väskan! Svårt att förklara, bilderna säger mer. ;-) Mått "ihopfälld" ca 18 x 14 cm. Använd under en dag och i superfint skick! Nypris ca 550 kr. "Skyddspåse" ingår.

Ja det var allt jag kom på nu... Pust... Håller även på att tvätta 80 stycken lakan (sålda) som en tjej ska köpa. Hej och hå.... Nej, nu ska jag åka och jobba kvällen.

Tags:  
6 kommentarer
Från: Carro Liliequist
Postat: 2010-07-20 | Tid: 23:14:22
Hej Lina!

Kommer du i håg mig från St. Olof?

Jag har följt din blogg lite på avstånd. du/ni verkar ha haft ett underbart bröllop, bara att grattulera! :)

Jag och min blivande gifter oss i spetember och vi är intresserade av plastrongen du säljer. Finns den kvar?? Hör av dig! [email protected]

Kram Carro
Från: Lina
Postat: 2010-07-22 | Tid: 09:12:43
Hejsan! :) Den är tyvärr såld! Tack för gratulationerna och lycka till med ert bröllop också! Ni har en fantastisk dag framför er! :D Kram!

URL: http://linalottan.blogg.se/
Från: Helena Jansson
Postat: 2010-08-10 | Tid: 08:03:41
Hej! Vilken underbar blogg du har =) Jag är intresserad av din klänning som du har till salu, finns den kvar vill jag gärna köpa den.

Tack på förhand! Helena
Från: Sofie Aronsson
Postat: 2010-08-15 | Tid: 11:18:17
Hej!

Jag är intresserad av din väska. Hur mycket vill du sälja den för?



Mvh Sofie
Från: Lina
Postat: 2010-08-15 | Tid: 12:57:39
Hej! Klänningen är såld, men väskan är kvar. >säg 300 kr inkl. frakten? Hojta om det är intressant. :) Hade visst missat skriva ut det. /Lina

URL: http://linalottan.blogg.se/
Från: Ann Hagelstedt
Postat: 2010-08-28 | Tid: 14:44:49
Hej!



Har du väskan kvar? Jag köper den gärna för 300 kr. Skulle behöva den omgående... Har du möjlighet att skicka den nu under helgen/början av veckan? Gifter mig på lördag 4 september!



Mvh, Ann

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback