Postat: 2010-01-12 | Tid: 09:00:46


Denna vecka börjar lillskruttis på dagis. Igår var vi där och hälsade på, gick rundtur och fikade, idag ska vi stanna lite längre och pröva att äta lunch. :) Kanonbra avdelning och fröken, hur gullig som helst! :) Nea går ju på samma dagis sen tidigare, men på en annan avdelning då. Så skönt att vi fick plats på samma dagis!

Så nu är det fullt upp här hemma. Kläder ska namnmärkas, en till lekhjälm ska inhandlas och många papper som ska ifyllas om kontaktpersoner, allergier osv. Jag satt i hallen nu i morse och filurade på hur i h-vete man namnmärker tjocksockor..? ;) I-landsproblem vadå? Haha! Har haft namnlappar man stryker på med Neas namn på, kanske får beställa en ny last med nått sånt..?

Utöver inskolningsvecka så har jag en arbetsintervju på torsdag! Gaaah! Är hyfsat nervös... Har ju varit mammaledig sedan april 2008, senast jag var på en arbetsintervju var i december 2006... Då gick det iofs bra, så jag får väl trösta mig med det. :) Men håll tummarna för mig på torsdag eftermiddag!

Ikväll ska min kära frissa färga och klippa håret på mig också, ska se om vi kan ljusa upp det lite mer utan att det blir gröna/turkosa slingor igen... (Det blev det sist pga att jag har hennafärgat håret tidigare...) Men det blir säkert bra. :) Har full tillit till henne! Dka bli skönt med en uppfräschning.

Nej, nu måste jag springa, dagis väntar. Ska sitta i personalrummet ett tag idag, ska ta med bröllopspärmen och försöka ringa lite samtal under tiden i brist på en ny oläst bröllopstidning. ;)


Det fanns ju en rutschkana på dagis, -YEY!


Alva älskar att kramas. :) Lilltrollet mitt! ♥


Gott med mjölk, men väldigt trött efter alla äventyr! :)

Tags:  
1 kommentarer
Från: Johanna
Postat: 2010-01-15 | Tid: 11:27:45
Men huga så stor hon ser ut på bilderna! Och vad mycket hår hon fått lilltrollet! :D Så söt!!



Visst är det sjukt hur fort tiden gått..tänk att våra barn ska börja skolan! Fattar inte när dom blev så här stora. ;)

URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback